Kajzerice



Velika je dilema kako najaviti savrsene kajzerice po receptu sa bloga La Cuisine creative koji istrazujemo ovog meseca u blogerskoj igri FBI rukavice.

Sastojci (prema originalnom receptu):

  • 700gr mekog brasna
  • 1,5 kasicica soli
  • 35gr svezeg kvasca (3/4 paketica)
  • 1 jaje
  • oko 3dcl mlakog mleka
  • 1dcl ulja
  • 1 jaje za premazivanje
  • susam

Izmrviti kvasac u solju, dodati kasicicu secera i malo mleka (koje ne sme da bude ledeno). Ostaviti da nadodje. Od brasna, soli, nadoslog kvasca, jaja, 0,5 dcl ulja i mlakog mleka zamesiti srednje tvrdo testo. Preostalo ulje dodati na kraju i jos malo umesiti. Ostaviti testo da se odmara oko 1h.


Testo podeliti na 8 delova i oblikovati jufkice, tj loptice. Poredjati ih na pleh, ostaviti da se odmore jos pola sata. Pre pecenja premazati ih umucenim jejetom, zaseci ih po povrsini i posuti susamom. Peci dok ne dobiju rumenu boju.

Nisam specijalno menjala recept. Greskom sam jedino sipala sve ulje umesto pola i moje kajzerice se nisu odmarale sat vremena i jos pola sata (nisam im dala). Pre oblikovanja odmor je trajao oko 45 minuta, a pre pecenje nekih 10-ak. Posula sam ih sa susamom i lanom. Napravila sam 10 jufki.

Ovo su bile prve kajzerice po ovom receptu, posle premijere bilo je dosta repriza i svaka je bila uspesnija od prethodne.


Draga Mignonne, recept je savrsen! Hvala ti smiles

7 коментара:

Tanja је рекао...

Uh kako su se lepo raspukle! Sreca te imam ludo testo u frizideru pa mogu da se "zavaram" :)
Odlicne su kajzerice i tebi su bas dobro ispale.
Razmisljala sam na temu "veca kolicina ulja na kraju" jer to ulje u stvari vise oblozi testo nego sto se sjedini sa njim. Mislim da bi isti efekat postigla ako bi zamesila odmah za manje ulja, a onda premazala pre pecenja testo prvo sa malo ulja pa sa zumancem. Mada, u toj varijanti zumanc ne mora a dobijes super koricu. Kod mene se podrazumeva serpica sa vodom kada pecem ovakva testa i hlebove.

Nada је рекао...

Predivne!

mignonne је рекао...

Draga moja, mogu ti reci da su kajzerice uspele savrseno, a ako su ovo fotke sa "premijere" onda mogu misliti kako dobro tek izgledaju one sa "reprize"!;))) Od mene veeeelika petica i puno pozdrava...bas mi je simpatican i smajlic sa suncokretima!;)))

Casa de vainilla је рекао...

Bas su lepe!!!

Maja је рекао...

Prelepe su i mame!:)

Nina је рекао...

baš su ti preljepo ispale

Danijela је рекао...

Super su ti ispale!