Kuglof od jabuka


Jos jedan od prelep recept sa bloga La cuisine creative koji istrazujemo u blogerskoj igrici FBI rukavice. Ne znam kako je sa ostalima, ali veliki broj recepata koje je podelila sa nama Mignonne na svom blogu ce biti zabelezen u svesku i cesto ce se praviti.

Kuglof sa jabukama je danasnji kolac koji sam pravila. Cela kuca mirisi na jabuke i cimet. Prelep je. I stvarno nema sta da ne uspe. Prema originalnom receptu, sastojci su sledeci:

  • 250gr secera
  • 3 zumanca
  • 1 vanil secer
  • 130ml ulja
  • 60gr mlevenih oraha/lesnika
  • 1 kasicica cimeta
  • 275 grama brasna
  • 1 kesica praska za pecivo
  • 250gr narendanih jabuka (ili tikvica)
  • sne od 3 belanca



Ja sam smanjila kolicinu secera, stavila sa 150 gr i nisam stavljala orahe (nisam imala trenutno u kuci, a napolju je bilo hladno i nije mi izlazilo napolje ), ali sam zato preprzila malo psenicni griz (ista kolicina) i dodala sam umesto oraha (ugrejati tiganj i sipati griz, mesati dok ne 'porumeni" malo). Ostalo je sve po receptu: Umutiti belanca sa kasikom hladne vode. U drugoj posudi umutiti zumanca sa secerom, zatim dodati ostale sastojke. Na kraju dodati umucena belanca. Sipati u kalup za pecenje. Pecen kolac posuti sa prah secerom.


Kolac je veoma socan i mirisan. Brzo ce da nestane


Draga Mignonne, stvarno je bilo uzivanje istrazivati tvoj blog i uzivati u prelepim slikama i receptima. Hvala ti smiles


5 коментара:

mignonne је рекао...

Savrsen je u tvojoj izvedbi, i toliko mi se svidja kako izgleda u u ovom kalupu, da sam u iskusenju da ga ponovo spremim ali u drugoj modli jer mi je proslog puta ispao nekako "cupav"!;D
p.s. ma gde samo pronalazis ove slatke smajlice...mnogo ti je meden ovaj na kraju sto mase i drzi buketic!;)))

Casa de vainilla је рекао...

Super izgleda!!! Vidim da su ga mnoge devojke pravile i pohvalile. Moracu ga i ja staviti na listu za probu ;)

Jovana је рекао...

Obožavam kuglofe i da pravim i da jedem! Ovaj Lanin izgleda fantastično u Vašem izvođenju ! BRAVO !

Tanja је рекао...

Divan je kuglof, posebno dobro izgleda na prvoj fotografiji.
Mogla si da sakrijes jedno parce za mene :))

Minjon, evo odakle su smajlovi
http://en.smiles.26l.com/
http://smileyjungle.com

samo kliknes na njih i pokazu ti put do sajta :))

Zelja је рекао...

Hvala vam!
Malo sam u guzvi bila i nisam odgovorila na pitanje za smajlije.
Taci je navela par sajtova, ja pored navedenih volim:
http://www.cosgan.de/smilie.php
http://www.kolobok.us/