Palmiers ili Lale


Dragi gosti, koje sam spomenula u proslom postu su uzivali i u Palmiers kolacima sa bloga La cuisine creative.

Kod mene u svesci sa receptima Palmiers se zovu lale. Nije ni vazan naziv, bitno je da su ukusni i laki za pravljenje. Pre sam ih cesce pravila, a sad su namenjene izmedju ostalog i blogerskoj igrici FBI rukavice.

Sastojci:

  • pakovanje lisnatog testa
  • kasika margarina/maslaca
  • nekoliko kasicica secera
  • cimet po zelji
  • suvo grozdje takodje po zelji

Lisnato testo ostaviti da se otopi. Zatim ga rastanjiti, pramazati tanko sa margarinom/maslacem, posuti secerom. Dodati cimet i suvo grozdje po zelji. Preklopiti levu i desnu stranu do polovine, zatim preklopiti sve. Ostrim nozem seci komade do 1 cm. Poredjati na pleh koji je oblozen pek-papirom i staviti da se pece. Treba se biti obazriv, prilikom pecenja da ne pregore ili da se ne presuse. Izvaditi iz rerne i uzivati.



Moji nisu svi bili jednaki i lepi kao kod
Mignonne, ali su nestali. U svakom slucaju, kao sto je Taci rekla sledi popravni

5 коментара:

Just Cake Girl је рекао...

Predivni su :))

mignonne је рекао...

Mmmm, divni su ti ovako sa cimetom i suvim grozdjem, mirisu cak preko ekrana... a da znas da cu isprobati na ovaj nacin, a imam u planu i da ih napravim u slanoj varijanti.;))) Verujem da su gosti grickali "lale" sa uzivanjem...puno te pozdravljam, draga moja!;)))

Branka - byB је рекао...

jako lijepo, i ja mjerkam da ih napravim :) i sviđa mi se tvoja verzija sa cimetom i grođicama. Odlično !

Nale Coolinarija је рекао...

Divni su... Mogu zamisliti kako mirišeee;)

Nina је рекао...

predivni, mirišu mi preko ekrana :)