Puzici sa sirom


Dilema je, sta odabrati da se isproba sa odlicnog bloga La cuisine creative, koji je pod istragom u blogerskoj igrici FBI rukavice. U osnovnim podacima o sebi Mignonne napisala je: "...Zelim da se ugodno osecate na ovim stranicama, budite slobodni da razgledate, isprobate receptice koji Vam se svide." Problem je sto mi se sve dopada.

Ovaj put sam sasvim spontano krenula da pravim puzice sa sirom po njenom receptu. Najavili su se dragi prijatelji da ce da dodju u posetu, tako da sam iskoristila lepo i korisno.

Osnovni sastojci:

  • pakovanje kora (ovaj put sam imala odlicne kore)
  • 500-600 gr svezeg sira
  • 2 jaja
  • 1 kisela pavlaka
  • malo ulja
  • malo kisele vode

Nisam nista specijalno menjala. Osnovni sastojci su isti, samo sto sam ja koristila Ella sir (neko kaze da je bez ukusa, ali meni je odlican u ovoj kombinaciji), zatim sam koristila "crvenu" pavlaku (masniju). Kore su bile opste poznate u mom kraju kao Nadine kore. Kako je u pakovanju bilo 16 kora, podelila sam ih na 4.

Nacin pripreme: sir, pavlaku i jaje sjediniti. Svaku koru poprskati sa malo kisele vode i ulja (ja sam u solji pomesala ulje i kiselu vodu, pa sam premazivala cetkicom), kad se sloze tako 4 kore - premazati sa filom. Uviti u rolat. Zatim iseci rolat na komade debljine 2 cm. Moje ruzice nisu secena na 2cm, mislim da je bilo nesto manje. Poredjati isecene ruzice u tepsiju. U ostatak fila (ostalo je nesto manje od jedne kasike) dodala sam malo ulja i kisele vode. Premazala sam sve ruzice i posula susamom. Ruzice peci dok ne dobiju lepu rumenu boju. Na kraju sam izvaditi iz rerne i uzivati.


Ono sto sam izmenila u samom receptu je dodatak vlasca. Naime dva rolata su bila samo sa filom od sira, a dva su bila sa dodatkom suvog vlasca. Dragi gosti su bili zadovoljni, jedino sto su trazili da sledeci put bude dupla mera


Hvala Mignonne, na predlogu. Sledece ce biti na spisku za pravljenje - Ladjice sa sirom.

9 коментара:

J e l e n a је рекао...

Pravila sam ih i divne su. Ja sam ih sve zamrzla u kesi, pa ih vadimo po potrebi i samo zgrejemo u mikrotalasnoj kao što je i sinoć bilo. Sjajna stvar za goste!

Tadeja је рекао...

Doista je teško odlučiti se kad je mignonne u pitanju što odabrati, jer sve mami. Odlično si odabrala i napravila. Ova fotka punog pleha je mrak! :)

Casa de vainilla је рекао...

Stvarno je tesko odluciti se sta odabrati sa Laninog bloga, sve izgleda toliko lepo i primamljivo da covek ne zna odakle bi krenuo :) Puzici izgledaju fenomenalno, a svidja mi se i ovo zamrzavanje koje Jelena pominje, tako uvek imas neko pecvivo za na brzinu :)

mignonne је рекао...

Drago mi je da je receptek fino posluzio i da su gosti bili zadovoljni...brzo se naprave, a sastojci se mogu menjati po zelji, mislim da bi bile fine i sa spnacem...to cu morati jednom da isprobam;)) p.s. da znas da vam zavidim na tim korama gde u u 0,5 kg stane 16 listova, ovde jedva da uspem da izbrojim 12-13, smrc...

Lenka је рекао...

Ovo je baš interesantno, probaću zasigurno!

Tanja је рекао...

Zeljic, odlicne su ti ruzice!
Mnogo je bolje seci ih uze kako si ti obavila, lepse se ispeku. Ja cu morati na popravni :D
Ovo je fantastican nacin za spremanje pite, posto je i dekorativno i zgodno za sluzenje.

Minjoncicu, zavisi kako su ih sekli, mozda su tvoje vece. Ima neka pekara "San" cesto bude 18-20 kora u pakovanju a malo su manje od onog pleha sto ide za rernu.

Secam se kada sam davno sa dekom kupovala kore kod Koradzije :)) a jedna kora, kao trpezarijski sto, pa ti onda ili on sece ili nosis tako veliku ... ispreklapa koru, a kora sveza divna ... pa svaka kora posebno slozena. I onda frljne na onu vagu sa tegovima, pa odmeri i zamora u celofan ...

Koradzija je imao veliki izlog, pa kad prodjes vidis ga iza pulta, a na pultu uvek gomila svezih kora. I od sorte, u tri debljine. Tanke, srednje i debele :))) I sve iste debljine i duzine i sirine a ne ko ovo sada

Zaljic, izvini na uzurpaciji prostora za evociranje uspomena :))
:-*

Zelja је рекао...

Taci slobodno uzurpiraj prostor :)

Secam se i ja tih kora poput stoljnjaka. Sad kad uspem kupim kore kod koradzija na pijaci, ali to samo vikendom. Radnim danom se snalazim sa ovim iz prodavnice.

mignonne velicina ovih kora je tacno kao pleh (tepsija) koja se dobije uz rernu.

Nina је рекао...

imaš ti pravo, teško se odlučiti što isprobati sa mignonninog bloga kad je sve odlično
tebi su baš dobro ispali ovi pužići

Branka - byB је рекао...

koliko puno divnih pužića, super mi ih je vidjeti ! Odličan izbor recepta od mignonne i super si ih pripremila !!