Jaje na oko



Definitivno kolac, koji zbuni svakog. :)

Testo, odnosno podloga za kolac je pravljena prema receptu za obicno
biskvitno testo, naravno srazmerno za tepsiju u kojoj sam pekla. Pravljena je sa 5 jaja, ostalo je proporcionalno povecano.


Fil:

  • 2 kesice pudinga od vanile
  • 2 kasike secera
  • 7dcl mleka
  • kisela pavlaka
  • kompot od kajsija (domaci ili kupovni)
  • 2 kesice providnog preliva za torte

Skuvati puding u mleku i ostaviti da se ohladi. Kad je ohladjen, dodati pavlaku i promesati sve. Puding sam promesala mikserom, dok kiselu pavlaku sam dodala i umutila rucno, tj samo dobro promesala sa kasikom. Preko ispecenog i ohladjenog biskvita, premazati fil, zatim poredjati kajsije i na kraju sve preliti sa providnim prelivom za torte. Preliv se pravi prema uputstvu na kesici. Ovaj put sam koristila domaci kompot od kajsija.


Ideju za kolac sam pronasla na Nadinom blogu Just good food, koji je pod istragom u blogerskoj igri FBI rukavice, koju je pokrenula mamajac. Sa malim korekcijama, ovo je jos jedna ulaznica za igru.

10 коментара:

Nada је рекао...

Stvarno ti izgleda fino i kremasto, a imaš pravo zbunjuje jako, da ne znam da se radi pudingu i marelicama doista bi mislila da je jaje na oko..Hvala Željo!

Zelja је рекао...

Hvala Nado!

Kolac je odlican, ukusan i socan. :)

Tamara је рекао...

Stvarno ume da zbuni :) Ali jako fino izgleda.

Svetlana је рекао...

Stvarno izgleda jako socno, svidja mi se kombinacija sa kompotom od kajsija. A priznajem i da sam se zbunila kada sam medju novim postovima videla ''Jaje na oko''. Odlicno! :)

Вера је рекао...

Fazonski a super i ja sam ga smeknula kod Nadice!!!

mignonne је рекао...

Kolac je stvarno originalan, hehe...ovaj receptic vec duze vremena samo gledam, ali nikako da napravim, tebi je super uspeo!;)))

Nina је рекао...

Ovaj kolač se i meni baš dopada, ja sam ga probala, no sama ga nisam spremala iako je vrlo lagan za napraviti
fotke odlične

Branka - byB је рекао...

odlično si ga pripremila i super izgleda !!

Marija је рекао...

jao zeljice, ja tek sad vidim ovo! odusevljena sam, potpuno nesvakidasnje! :D

Tanja је рекао...

Super kolac Zeljic! Malo ti se razlilo belance na par mesta ali ne mari :P :)))
Ovo moram da pravim bratu, on voli te kremasto-vockaste kombinacije.