Namaz (pasteta) do tunjevine


Ovaj namaz cesto pravim. Brzo se napravi, veoma je ukusan i odlicno ide uz svaku vrstu hleba. ;) Nema konkretnog recepta, sve je prema osecaju i trenutnom ukusu.

  • konzerva tunjevine (obicno koristim onu u salamuri, koja nije u ulju)
  • 2 tvrdo kuvana jaja
  • 1 glavica (manja) crnog luka (crveni je odlican)
  • kisela pavlaka (nekoliko kasika)
  • kasicica senfa
  • malo sirceta ili soka od limuna
  • malo ulja (bas malo)
  • so
  • zacini po ukusu

Jaja skuvati. Kad se ohlade, oljustiti ih. Tunjevinu izvaditi iz konzerve i ostaviti da se ocedi. Pomocu blendera ili vec nekog slicnog kuhinjskog pomagala usitniti sve sastojke (jaja, luk, tunjevinu). Dodati zatim ostale sastojke i dobro pomesati. Kolicina ostalih sastojaka je po zelji. Od zacina obicno dodajem vlasac, malo bosiljka, mirodjije ... Ostaviti malo da odstoji napravljen namaz, zatim uzivati.

8 коментара:

Branka - byB је рекао...

Uvijek sam spremna za namaz od tunjevine :). Ja ga radim najjednostavnije moguće , tunjevina, jaja i majoneza. Mogla bih početi i sa ovim drugim dodacima, dobro mi izgleda i dobro zvuči , super !

J e l e n a је рекао...

Ja sam živela na namazu od tunjevine dok sam bila student u vreme ispitnih okova, tj. par dana pre ispita. Brzo se sprema, ukusno je, nema kuvanja i može da se jede ceo dan. Obožavam ga!

Dilajla је рекао...

Paštetu od tunjevine valjda svi i obožavaju bilo da spremaju ovako ili imaju svoj recept.Baš fina.

Tamara је рекао...

Mmmm, predivno. Obozavam pastetu od tunjevine :)

Nina је рекао...

volim namaze od tune, isprobbala sam više varijanti i svaka je dobra, kako kažeš ovisi o trenutnom ukusu i raspoloženju

Casa de vainilla је рекао...

I ja volim namaz od tunjevine a ovaj tvoj mi se posebno svidja jer je bez, meni mrskog, majoneza!

Анониман је рекао...

Divan blog i divni recepti! Ovaj cu vec sutra probati !
Sve najbolje!

Nastasja је рекао...

Nikada nisam pravila pastetu od tune vec svi u kuci volimo Argetinu...nije mi ni palo na pamet da je sama napravim, jedva cekam da je probam, super zvuci.