Kolac sa krem bananicama


Kolac je pravljen prema receptu, koji sam pronasla starom casopisu Gurman.

Kora:
    - 6 jaja
    - 9 kasika secera
    - 6 kasika brasna
    - 9 kasika mlevenih oraha
    - 1 prasak za pecivo

Umutiti belanca u cvrst sneg, zatim dodavati jedno po jedno zumance i ostale sastojke. Smesu izliti u pleh i staviti da se pece. Ukoliko stavite da se pece u tepsiji, ohladjenu koru podeliti na dva jednaka dela. Ja sam stavila da se pece u plehu i sto se dobije uz rernu, tako da sam koru samo presekla po pola. Nisam je delila, bila bi previse tanka.

Fil:
    - 7 dcl mleka
    - 1 kesica pudinga od vanile
    - 2-3 kasike brasna (moze i gustin)
    - 200gr secera
    - 1/2 lit slatke pavlake
    - 200gr kokosovog brasna
    - 10-15 cokoladnih bananica

Puding i brasno razmutiti u malo hladnog mleka. Ostatak meleka sa secerom staviti da provri, zatim dodati razmucenu smesu. Kuvati dok se ne zgusne. Ostaviti da se ohladi. Pavlaku dobro umutiti (moze se dodati i krem fix (ja nisam, zaboravila sam ga kupiti )). U ohladjen puding dodati ulupanu pavlaku i kokosovo brasno. Na prvu koru staviti pola fila, poredjati cele cokoladne bananice, zatim dodati ostatak fila i sve prekriti drugom korom.

Preko svega ide cokoladna glazura.

Mozda bi trebalo malo manje secera u fil. Stavila sam kao sto pise, ali sledeci put cu staviti nesto manje. Cokoladne bananice su slatke dovoljno.

Нема коментара: