Prazna (jogurt) pita


  • 500 ml jogurta
  • 1 dcl ulja (moze i manje)
  • 1 dcl kisele vode
  • 2 - 3 jaja (zavisno od velicine)
  • malo soli
  • na vrh noza sode bikarbone
  • susam (za posipanje)
  • pakovanje kora

Sve sastojke (sem kora sjediniti). Nema potrebe da se muti mikserom, dovoljno je zica za mucenje. U malo podmazanu tepsiju, stavititi dve kore, preostale kore guzvati i umakati u fil. Gotovu pitu ususkati sa dve kore i preliti sa ostatkom fila (ukoliko je ostalo) ili je premazati sa mesavinom ulja i kisele vode i posuti susamom. Zatim staviti da se pece dok ne porumeni.


Mogu se isto praviti puzici kao sa sirom ili slagati kore na standardan nacin.

Kore koje sam koristila su za pite guzvare, vec sam o njima pisala. Pakovanje je od 500 gr i sastoji se iz lepo slozenih kora. U pakovanju se nalaze 4 standardne velicine kore. Najmanja kora u ovom pakovanju je bila dimenzije 20x30cm. Nema nekih velikih razlika u debljini kora. Jedini problem u vezi ovih kora je sto se brzo rasprodaju.



7 коментара:

Casa de vainilla је рекао...

Sestra mog muza obozava ovu pitu, ali kod mene jos uvek nije dosla na red :)
Odlicno izgleda!!!

J e l e n a је рекао...

Izgleda da smo u sličnoj piti uživale ti i ja! Baš je volim, a i mogu onda sebi da kažem da je ovo light varijanta i pojedem koje parče više!

Branka - byB је рекао...

Pita mi odlično izgleda ! I volim jako ovakve pite tako da ću je sigurno ubrzo isprobati . Super je !

Tanja је рекао...

Pa kako sam ja ovo propustila?!
Odlicna ideja, najvise volim prazan burek (ako smem to da nazovem burekom), pa cu pitu zabeleziti i isprobati jednu jufku, za svoju dusu :)

Zelja је рекао...

Taci i ti volis "dijetalni burek"!

Tanja је рекао...

hahaha, pa ako se to tako zove, reci cu "da" i prihvaticu naziv lol

Zelja је рекао...

Kakav da bude dijetalan kad je prazan ;)