Rolat torta sa bananama na drugi nacin


"Željo, ako mi pravis tortu za rodjendan, neka bude od banana i ako moze deo sa cokoladom i da bude zgodna za transport." - tako je krenula prica pre nekoliko dana.

Pogodna za transport - znaci bez slaga. Banane, ok. Ali cokoladni deo mi nesto ovaj put nije isao uz tortu. U razgovoru sa meni dragom Taci, doslo je do ove torte. Tacnije ona je predlozila sarlotu tortu, sto je slicno. Recept je vec objavljen na mom blogu, pod nazivom Rolat torta sa bananama.

Izmene su sledece: pekla sam dva rolata (u prvoj verziji je bio samo jedan). Umesto klasicnog kalupa koristila sam vanglu, koju sam oblozila sa folijom, zatim sam poredjala isecene komade rolata i napunila je filom i bananama (koje nisu secene, vec samo poredjane u krug) i na kraju zatvorila sa isecenim rolatima. Jutros sam je samo okrenula na tacnu i spremila za transport. Pekmez koji sam koristila za rolat je domaci od kajsija. U svakom slucaju, torta je zgodna za transport, cekam samo utiske o njoj. Bitno je, da je slavljenik imao osmeh na licu kad je jutros video tortu pre pakovanja torte i polaska na posao.


4 коментара:

Bite my cake је рекао...

maštovito i jako lijepo!

mignonne је рекао...

Verujem da ce utisci biti vise nego pozitivni, ma tu sve idu fini sastojci, ja bih se odusevila da dobijem ovakav rodjendanski poklon!;)))

Nale Coolinarija је рекао...

Ohoho, baš lepo! I ja pripremam sličnu ali ova je baš dobra

Tanja је рекао...

E pa neka je slavljeniku srecan rodjendan!
Hvala na poverenju i bas mi je drago sto ti se moj predlog dopao. Ovakve tortice su fenomenalne jer mozes da pustis masti na volju.