Brzi cokoladni kolac



Sastojci:

  • 2 case kiselog mleka
  • 1 casa secera
  • 1 vanil secer
  • 2 case brasna
  • 2 velike kasike kakaa
  • 1/2 case ulja
  • 1/4 kasicice sode bikarbone

Sve navedene sastojke sjediniti rucno, tj samo dobro izmesati varjacom ili kasikom (nema miksera ili slicnih pomagala). Lepo sjedinjenu smesu sipati u tepsiju i staviti da se pece. Proveriti nozem ili cackalicom da li je peceno, na standardan nacin.

Pecen kolac izvaditi iz rerne. Po preporuci meni veoma drage Taci, premazala sam ceo kolac sa 2 kasike dobro rastopljene marmelade od sipurka (domace). Kolac "odmara" dok se pripremi preliv.

Preliv:

  • 200 gr cokolade
  • 50 gr margarina
  • 4 kasike mleka
  • 2 kasike secera (moze i bez)

Rastopiti cokoladu sa navedenim sastojcima na laganoj vatri. Vreo preliv sipati preko kolaca. Ostaviti da se ohladi. Kako sam vec navodila, meni te cokoladne glazure bas i ne idu od ruke. Ali kad koristim eurokrem blok ili cipiripi tablu budu odlicne. Tako da sam ovaj put umesto cokolade stavila eurorem blok sa malo margarina i malo mleka. Posle svega kolac iseci i uzivati.


7 коментара:

Svetlana је рекао...

Probala sam sinoc i ostala odusevljena! Jako je socan, mekan i osvezavajuc. Uz dobro drustvo, smeh i casicu razgovora, kolac je dosao kao porucen. Prica o sodi bikarboni me je slatko nasmejala :)))

Zelja је рекао...

Hvala Svetlanice!
Drustvo je sinoc bilo odlicno :clap:

Mala kuharica Sandra је рекао...

Bas divan i jednostavan recept! Probacu pa se javljam!

Tanja је рекао...

Uzivancija je bila juce druziti se sa vama i klopati ovaj jednostavan ali preukusan kolac.
Zeljic, hvala na receptu. Odmah sam ga danas napravila i poslusala te pa stavila euroblok iako mi glazure idu od ruke. Za mene je ovo bilo bas otkrice, glazura je odlicna!

Just Cake Girl је рекао...

odlično!!!

Branka - byB је рекао...

super kolač ! divno izgleda, baš sočno, čokoladno, ...., volim ovakve brze a odlične kolače !

Nale Coolinarija је рекао...

Odlično i jako sočno, rekla bih:) Volim ovakve kolačiće.