Toblerone

 
 
  • 250gr margarina
  • 100gr kakaa ili 200gr čokolade (bolje je sa čokoladom)
  • 200-250gr šećera
  • vanil šećer
  • 4 jaja
  • 200gr susama
  • 500gr mlevenog keksa

U posudi sjediniti susam i mleveni keks. Ne treba odmah uzeti celu količinu, već 3/4. U zavisnosti od samog keksa, nekad nije potrebna cela količina, a i lako se doda ako nedostaje. Umutiti jaja sa šećerom. U šerpi rastopiti margarin. Samo rastopiti, ne treba da ključa, dodati čokoladu i kad se sve lepo otopi, dodati umućena jaja sa šećerom. Sve dobro sjediniti.  Skinuti sa "vatre" i sjediniti sa susamom i keksom. Sve lepo sjediniti i oblikovati u rolat ili stavljati u kalupe. 
Kako od ove mere izađe veoma mnogo količinski, ja obično pravim od pola mere.  Konkretno od pola mere mi je izašlo dva kalupa, poput onih trouglastih. 


Toblerone su moja ulaznica za ovomesečnu blogersku igru Ajme koliko nas je. Tema je susam, koju je zadala Nataša na svom blogu Moja Slatka kuhinja.

4 коментара:

Unknown је рекао...

Predivno deluju, bas mi se dopada kombinacija :)

secerlema је рекао...

zanimljiva kombinacija! super izgledaju :)

mignonne је рекао...

Volim miris pecenog susama u kolacima, vec zamisljam kako ove snitice divno mirisu i krckaju dok se grickaju.:))

Tanja је рекао...

Pravila si, a nisi zvala cccc
Tako ću i ja tebi. :)))

Mnogo volim ovau tobleronu, najčešće je klopam kod tetke. Super si napravila!