Griz štrudla


Originalan naziv je Griz strudla od visanja, samo sto kod mene nije bilo visanja. Stavila sam tkz crveni mix i sljive. A sad se vracamo na pocetak...

Snjezin blog Vrtaljica je pod istragom u ovom krugu blogerske igrice FBI rukavice. Kako sam imala kore u frizideru, a da ne pravim opet filovanu slatku pitu (o njoj nekom drugom prilikom), pravila sam griz strudlu po Snjezinom receptu.

Sastojci:

  • 500gr kora (u pakovanju koje sam ja imala bilo je 16 kora)
  • 500gr visanja (pravila sam sa mesanim crvenim vocem (jagode, maline, ribizle, kupine) i sa sljivama)
  • 3 jaja
  • 2 solje secera
  • vanil secer
  • 2 solje jogurta
  • 1,5 solje griza
  • prasak za pecivo
  • 1 solja ulja
  • naribana kora od limuna (zaboravila sam je )

Umutiti jaja sa secerom i vanil secerom, zatim dodati jogurt, griz, prasak za pecivo i ulje. Sve lepo sjediniti. Uzeti jednu koru, premazati je bogato filom, zatim staviti drugu koru, koju takodje treba premazati filom i na kraju staviti trecu kori, predjati voce sa jedne strane (uze) i urolati. Ako imate vise voca, dobro "upakovati" krajeve. Ponoviti postupak ponovo, dok se ne potrose kore. Pre stavljanja u rernu da se pece premazati strudle sa uljem, ali kako je meni ostalo fila, ja sam sve premazala jos sa griz filom. Staviti da se pece dok ne porumeni.

Pre sluzenja posuti sa prah secerom.

Kao sto sam napisala, koristila sam crveno voce, zato je kuhinja prelepo mirisala i zbog toga sam morala da secem jos toplu strudlu. Kako nisam imala dovoljno crvenog voca, stavila sam u dve strudle sljive, koje su se savrseno uklopile u ukus griz fila. Na zalost nisam uspela da ih slikam, nestale su brzo.

10 коментара:

Nada је рекао...

Baš odlično i jako fino!

Вера је рекао...

I ja sam je pravila i znam da je odlična!!!

Bite my cake је рекао...

štrudlica izgleda izvrsno!

Анониман је рекао...

Bas razgledam po oramru cega sve ima( vise cega nema) i vidim od griza nisam odavno nista pravila;)) A ovo mi se cini bas ukusno;))

secerlema је рекао...

Izgleda vrlo interesantno :)

mignonne је рекао...

Kako je samo fina, lepo upakovana i "buckasta" zbog puuno fila, e takve pite volim!;)))

Tanja је рекао...

Pipice, lepo si ti to smotala. :***

pravim vrlo slicnu pitu i mogu da potvrdim da su ovi recepti dusu dali za pravljenje

Zelja је рекао...

Hvala vam :)
Strudla jeste odlicna, pravila sam je jos jednom ;)

Unknown је рекао...

Imam i ja neku varijantu te pite,pravim je i sa jabukama.Tvoja je stvarno dobra!

Unknown је рекао...

Hvala, mila na povjerenju. Drago mi je da ti se ova štrudla sviđa. I mi je obožavamo!